ÄNNU EN DAG I SIBIRIEN....

Fika rekord idag......

Började med en morgonfika för att lite senare gå bort till min the drickande kamrat Hellkvist och fylla på buken med ännu mer skvalp.....

Hann precis hem för att se 3 milen.....Mera kaffe

Hasse vaknar efter nattjobb...mera kaffe

Får ett snabb besök av Fam Elonen.....Ska minsann försöka få med frun i huset på en skidtur, det kan hon behöva förresten eftersom hon har i tydligen vart på fyllan (?) och anmält sig till Kristina Loppet ??????? Hahahha..jaja jag ska nog plåga henne i spåren någon dag framöver när det går att vistas ute....Fast det kanske blir tvärt om...Vad vet jag

Ut och handla...Kaffe med saffransbulle efteråt

Så här håller det på.....Ända tills det blir tacopaj, då går jag över tilll ett glas rötjut, fast det är onsdag !!!! Jag kan ju alltid skylla på att jag firar min syster som fyller år idag..Grattis förresten. Hade ett hetsigt samtal med henne häromdagen gällande varg jakten...UJUJUJ det skulle jag aldrig tagit upp. Jävlar vad förbannad hon blev....Jag tycker att man inte ska skjuta medans hon till och med har gått nått jävla fackeltåg för att man ska utrota vargen...Hehehehe det var lite delade meningar angående detta. Men jag står fast vid min åsikt..Sista gången en varg attackerade en mäniska var 1821..Say no more

Snart har temometern här i Norberg slagit rekord tror jag.....26- i morse....

Åhhh i morgon kommer min stora jänta hem...Saknar henne så himla mycket, men det är olustigt när hon ska åka själv i denna is kyla..Fan om bilen lägger av. Nej inte tänka så. Jag har sparat en bit tacopaj åt dig stumpan..men nå rötjut till får du inte..nix pix. Men du kan få massor av kramar av mammsen. Kör försiktigt, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad fasen hade jag missat att Anki ska åka kristina loppet. Jag är ju Magnus syrra nämligen. :-)

det är därför hon pratar om väder och att hon inte kan åka skidor som hon vill.

2010-01-07 @ 08:56:04
URL: http://ockenutta.blogg.se/
Postat av: Lotta Potta

Hm, ja det är ett helvete när man gör saker på fyllan!!! Men det blir en bra skidåkare av henne i alla fall då. Kämpa på i spåren när kylan lättat, lite bättre idag i alla fall.



Kram



Lotta den yngre

2010-01-07 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0