4-1=3 SKIT OXÅ

Här är fan kallare än i Sibireien för tusan......

Klockrena 24- just nu och man vill inte få punktering på bilen nu inte....Nääää tack !!

Ungarna klämde en timme på spåret i 20-, men jag kände att sååå sugen på att åka skidor var jag inte så jag gick en runda i stället. Konstigt, men med thermobrallor och mössan nere i näshöjd så var det ju riktigt skönt. Frös inte ett skit så jag knallde på i 45 min utan att känna mig som en pommes i frysen....

Är det nått jag avskyr så är det thermobrallor....Ja jag vet, är man ute som vi jämt är så ska man HA sådana på sig...Men jag kan inte hjälpa det men jag känner mig som en dagis unge jämt och så är man ungefär lika smidig som ett överfullt kylskåp....

Nää jag har hellre dubbla fleece kallingar på mina magra tranben och överdragsbrallora som hör till tävlingsdräkten....Då kan man åtminstonde röra sig utan att se ut som en stelopererad. Och man kan framför allt kuta i spåren och mana på ungarna att sluta slö åka....  hehehe  ;) 

Fast idag satt dom inte i vägen....brallorna.

På kvällskröken så hör jag ett brak innifrån köket och rusar in bara för att se att Ninnis kattusling Krösa haft ner en av mina dyra krukor jag har i köksfönstret......Köpta för 2 år sedan på Indiska så det går liksom inte att köpa en ny.....Fan nu måste jag liksom köpa 4 nya. klarar inte av att ha 3 lika och en helt annan....Där går gränsen för min inrednings mani..

SÅ HÄR GÅR DET NÄR MAN INTE ÄR SMIDIG NOG....
 

KRÖSA=DYR ATT SE EFTER


FROSTIGT VÄRRE.....ISTAPPAR I ÖGONFRANSARNA TILL OCH MED...-20 INGET FÖR EN HÅRDING



Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja nu j-vlar avstår till och med jag från utomhusmotion............glögg och brasa är rekommendationen.



Ha en bra kväll.



Kram



Potta Lotta



Ps Lotta den äldre slingade mig idag.....behöver inte byta namn till Svetlana eller lägga mig till med en polsk brytning, det blev skitbra, well done! Ds.

2010-01-06 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0