MASSA FOLK SOM LÄSER.......DETTA????

Men vaaaaa besöksrekord i dag.......????

Har ni inget roligare för er än att läsa detta strunt   ;)

Fast det är klart att jag tillför väl en massa viktig information för vissa som snok läser..

Vad ska jag skriva om i dag då...?? Har gjort en seriös koll på Turkresa till i slutet på Maj. Hittade faktiskt några som var riktigt nice, både i pris och läge. Felice skulle kunna hänga med för 1200 kr....Varför är inte alla i familjen under 18 år??

Svårt när man inte vet hur många som ska med...Herregud det är ju pojkvänner åt höger och vänster ju....

Måste få skryta om att jag fått min första blåsa i handen idag av allt stakåkande.......På kvällskvisten så tänkte jag ta en mördar vända runt Håberget...Men när jag kom ut till Nordansjö så var pistmaskinen ute och grejjsade precis på den sträckan, så då kom jag helt av mig....Va faaan tar man vägen nu då ??? Vägrar elljusspåret, så det får bli sträckan till Svartbäcken...En riktig gris sträcka som man måste mentalt förbereda sig för och inte göra som jag.....Jaha det får väl lov att bli den då..SUCK

Den börjar med galgbackarna....Bara namnet säger allt. Men det är bara att spotta i nävarna och köra på för att inse när man kommer fram att jag till och med fått en blåsa i näven..hahaha

Kvällens tv tittande blev.....

Familjen Annorlunda...say no more. Jag blir stum varje gång och får gåshud av lycka av att bara ha 2 st att kämpa med.....

Anja Persson...say no more. Jag orkar inte med henne, så jag tittade inte enns färdigt

2½ man......Alltid sååååå jävla roligt, skulle kunna glo på detta program dygnet runt och året om....




Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ha ha.....ja ibland känns det som man har nog med tre barn. Undrar ibland varför man skaffar så många barn, man kan ju omöjligt hinna med alla. De har väl inget annat för sig kan man tänka.......



Ja, 2 1/2 män är super, jag älskar det också.

Missar det tyvärr nu när jag veckopendlar, har bara 1:an, 2:an och 4:an, ÖKEN!



Ha en bra dag!



lilla Lotta Potta

2010-02-09 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0