???? Inget har hänt....

En sååån seg dag att man nästan tror att man ska hamna på knäppen.....

Synd att jag städade igår

När det är snöstorm ute och man kan varken springa eller klämma lagg så blir det lite avslaget liksom. Inget blir gjort här hemma heller..Tror om jag ska vara ärlig att jag slagit pers på data tid idag.....

Hur årkar ungarna sitta framför denna skärm timme ut och timme in, dag ut och dag in...???? Jag får panik och tycker att tiden går åt till bara skit...Måste ju finnas något som är mer givande. Har därför svår för alla som håller på med det där facebok. Jag varken bryr mig i vad andra gör för stunden och jag har skitsvårt att tro på att någon bryr sig om vad jag ska dricka för the kl 18.00...!!

Säger bara skaffa ett liv...Börja motionera då har ni inte tid att faceboka varenda ledig sekund..HUUU nu får jag väl halva Sverige på mig.....mooohahaha

I mitt tråkiga tillstånd får jag väl bjuda på lite bilder så att nått händer ialla fall......

Jag saknar dig varje dag wilma. Du var en riktig kompis du....<3



Felice och hennes kärlek Henrik på USM i Vännes


Ninni och hennes käresta Olle i Idre


Hasses stoora kärlek Rune ....Dom är lite lika :)


Drink time in Turkland


Fiskelyckan som uteblev i Torsby

Lika kasst nappade det för Olle


Puppingen tar sig en timeout



Hard pump in the gym.......seriösa muskelknippen


Talar med Henrik på webbkameran.....


Stjärna i MTB:Sm.......Önskade hon ialla fall  ;)

Min stora unge....


Här snackar vi hard work in the gym...Olles schyssta rutor är inget att klaga på....;)


ÅÅÅhhh en kall Efes på en balkong i Turkland. Det är livet det.....

 


Kommentarer
Postat av: ninn

hahahahahaha. olles mage fick vara med också xD

2010-02-04 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0