FREDAG......

Idag hade jag en pryo med mig på jobbet....

Felice hängde med i morse för att hjälpa morsan med kneget..

Vi grejjsade med allt möjligt från sallader, dessärer, disk och gud vet allt. Men det var kul att ha henne med bland grytor och kstruller....

Sen har vi vart till Avesta och kollat på bil. Hasse har fått för sig att Passaten skall ut och en annan skall in...Då helst en Audi A4....Han hittade ingen, men jag och Felice hittade en jättefin Renault Megaaaaaane sport...Ja ni hör ju själva vad fräsigt det låter..Men det var tydligen ingen bra bil enligt Hasse....

Nu har vi ätit färsk Torsk köpt av fiskbilen i Avesta...Vilken jävla fiskjävel, full av ben fast det var jättefina fileér. Jag blev så jävla förbannad av att stå och plocka ben, så jag skar bort halva firren och då blev det verkligen ett dyrt köp...Nä tacka vetja fiskbullar i dillsås. Garanterat benfritt

Slökollar på skidskytte och dricker surt vitt vin.....

Sugen att åka skidor. Måste bli lite bättre väder så man slipper jävlas med klister....

NU SKA PETER PÅ JOBBET FÅ TILLBSKS FÖR ALL  MOBBNING AV MIN BAKNING.....VAD GILLAR NI HANS TÅRTSKAPELSE...?? HAN HADE TÄNKT ATT DET SKULLE STÅ FRIDA MED BLÅBÄREN..MEN MEN HAN GAV UPP EFTER F:ET.....HAHAHA SOM EN LEKISUNGE I BAKARTAGEN  MOOOOHAHAHAHA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0