SHE´S ALIVE...THE SNOW WOMEN !!!!

Klarar inte av att titta på stafetten i skidskytte......man blir tamefaaan gaaaalen på tanterna.

För att slippa jaga upp mig till max, så tar jag en time out med det här i stället.....Men jag hör tv:n ändå och dom sjunker som gråstenar i vatten genom resultatlistan.....

Själv var jag ut i -15 grader och försökte åka.....Inte så att jag frös skiten ur mig, men va fan var det som hade hänt med mina skidor..??  Man tar i så inni bänken att det till och med blir en lätt tutch av brun nyans i trosan, och det enda som händer är att det är fullständigt tvärnit. En tvärnit så att jag nästan flyger på öronen över skidsnokarna...??? Vetefan vad Hasse vallat med..bäverskinn kanske

Slet i över timmen innan jag gav upp..Phu vilket jädrans pass !!!

Såg ut som snömannen(kvinnan) när jag hoppade in i bilen av all frost....

Tomt och tyst här hemma efter att alla åkt hem...Bara en massa tvätt som alla glömt. Det innebär kallingar, underställ i olika modeller och bh:ar.....+ en massa annat som inte tillhör mig ialla fall...Jaja, jag har ju all tid i världen och tvätta så det gör inget.

Nu är stafetten slut så man kan återgå till tv:n igen och hejja på den där nya stjärnan i skicross(?) som gått till final...Jag fattar inget av denna sport. Men det var desamma, bara det blir guld   =)

Kommentarer
Postat av: anannaa

bjud mig på fika någon dag :)

2010-02-23 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0