ISSKYLAN IS BACK....

Började dagen med ett bryskt uppvaknande.....

Anna Lena från jobbet ringde och talade om att det var sviners kallt på jobbet så jag behövde inte komma förrän till 12.....Gött dä, fast då var jag ju redan vaken så då kunde man ju lika bra pallra sig upp...

Långkallingar. fodrade brallor och långärmad tröja.....sen var det bara att bege sig till Klackberg. BRRRR som faaan vad kallt det var där innomhus. Någonting med värmen hade strejkat under natten så det var INTE skönt...

Pratade med världens otrevligaste mäniska på ortopeden i Köping angående Ninni och hennes skadade röv...Det skulle vara straff på sådana idioter. Vet inte om det var för att det var måndag, men hon skulle verkligen behöva en intensivare i charmkurs...och det snabbt!!!!!

Hämtat mina pjäxor som vart på lagning hos skodoktorn i Avesta....Ska ut på tur i morgon om det går att visa sig ute utan 50 kg kläder....

Nu tittar jag på sprintstafett och dricker alkofri glögg(?) Man tager vad man haver...Det är ju ändå ett idrottsprogram så man får väl bju till och hålla på drog policyn..

Förresten, tror att Theodor Pettersson skulle ha behövt lite gin å tonic i dom vrålstumma benen....Då kanske det blitt lite fart på grabben...Nu hejjar jag på brudarna istället

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Nu blir jag f-n orolig, alkoholfri glögg.



Själv ska jag på after work i dag, då blir det f-n inget alkholfritt........



Kram



Potta Lotta

2010-02-23 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0