DET HÄNGER PÅ MATRIALET........

Dagens händelser har inte vart så där skit spännande....

Har vart upp till min gamla kompis Agneta och hälsat på. Hennes gubbe blev brännskadad på hela kroppen dagen före julaftonen och har nyss fått komma hem..

Dom bilderna hon visade på datan om hur han såg ut är inte att leka med...Attsiken vilken smärta han måste ha haft stackarn. Alla ställen som var tranplanterade med ny hud såg så inni helskotta ont ut att jag knappt stog ut att titta......Kan bara konstatera att killen har haft tur som överlevde.

Klämmde ett gäng varv i Nordansjö i mina mördarpjäxor.....Nu har jag ont i fötterna tamefasiken överallt. Blåmärken på åvansidan av tårna för att det är nått skit som klämmer och skavsåren känner man av bara man tittar på skiten. Blir så jävla arg att man inte har riktiga grejjor utan får åka runt i någon jävla dynga som ingen annan i familjen kan ha. Då blir det automatiskt mitt och då får man räkna med att passformen är nada....

Vill vinna pengar..men köper ingen lott så, då ska jag inte klaga på utebliven vinst heller..

Åh tänk att få egna skidor utmätta så att spannet passar mig(inte Felice eller Ninni) lite bättre stavar med sköna handtag och framför allt NYA pjäxor.......Mmmmm det vore guld det.

Dagens suraste min hade jag när jag fick staka(!) utför en backe och en kärring åkte förbi mig och fick bromsa för att inte köra in i mig...sen susade hon vidare nerför backen och jag stakade på så att det smakade blodpudding i käften för att inte tappa farten helt..Jävla skidor, jag vill oxå ha super gliiiid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0