I BLAND ÄR DET BÄTTRE ATT VARA TYST.......

Dagens stora skämms grejj blev när vi var till Stockholm och köpte en säng idag....

Om ni minns ni som hängt med i denna innehållsrika (?) blogg, så var jag till Stockholm i sommras för att titta på en bil....Men när vi åkt ända ner så var det ingen som svarade i telefonen eller visade sig utanför huset som personen bodde i. Det var en jävla idiotjävel och sällan har jag blivit så förbannad. Det var bara att åka hem igen. Kan tipsa om att det var en solbränd ägare till den bilen.....

Det konstigase var att när jag ringde på sängen så var det precis i samma förort + på samma gata.....Man får lite konstiga vibbar....

Fast de här personen som ägde sängen var inte en pepparkaks gubbe.....Men det var för jäkligt konstigt ialla fall. jag menar hur stor är chansen på en sån pryl ???

Hur som helst, nu ska våran otroligt fula järnsäng ut, så då gäller det att vara snabb när det dök upp en sådan som jag vill ha och nästan ny till på köpet....Hyra kärra och åka neråt fort som faan och bara hoppas på att ha bättre tur denna gång.

Jorå nu var säljaren hemma och på vägen upp i hissen (8:onde våningen) så passade jag på att berätta om att jag vart precis på samma ställe som han bor för att kolla på bil i sommras, men att det var en blatte jävel som blåste mig och i samma andetag berättade jag om blatten som blåste oss i Hofors med den "fint" rollade bilen...Man ska faan inte ha med sådana att göra fortsätter jag.......Innan vi landar på våning 8 så hinner jag även titta på en tavla där alla som bor i huset står med....Inte många svenska namn i det här huset inte säger jag åt killen.....

VARFÖR KAN JAG ALDRIG HÅLLA IGEN NÄBBEN...?????

Inne i lägenheten så kommer killens sambo ut från ett rum och tar i hand......Det var en riktig brun hand som sträcktes fram till hälsning...riktigt brun

Ja ni förstår ju att han hade en chokladfärgad brud.....Mycket piiinsamt. Hasse flinade gott ialla fall.

Jag vill poängtera att jag inte är rasist på någotvis. Men min lillasyster har haft en såndär för många år sedan och det höll på att sluta illa...riktigt illa. Så det finns tråkiga minnen och så måste jag oxå få försvara mig, att blir man  blåst så är det fanimej alltid av en sån..tammefan.

Nu är i alla fall nya sängramen hemma och det bli montage i morgon.....

Nu ska jag hejja fram Ferrytale(stavning) .....

Grattis lillpuppan 17 år idag...Och i morgon är det min fars tur att fylla och systerdotter oxå.  

Liten och hårig....men glad ialla fall


Blev lite äldre och ljus...och äppelkäck (fin mössa där)


För att bli balens drottning..vem hade kunnat ana det??   hahahaha. Puss gumman jag älskar dig







Kommentarer
Postat av: pisi

puss på dej mamma du är söt du :)

2010-02-19 @ 20:52:50
Postat av: Lotta Potta

Du kan vara så stolt.........fin tjej.



Ta hand om dig i helgen.



Lotta Potta

2010-02-19 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0