BARA ATT BITA IHOP....

Jag är i liv och mår väl så där.....

Mycket riktigt så har skiten kommit tillbaka och det är väl ingenting som man slänger serpentiner för....

Snälla doktorn som såg hur ledsen jag blev, tog sig tid och tog bort helvetet på en gång. Skönt att slippa åka hem och sen ner igen om några dagar.....

Nu är det ialla fall borta och det är bara att ta nya tag...

Ont som faan i natt i såret, men nu så är det ok. Var och jobbade i morse, var väl inte så där jättepigg men söta Peter och Anna Lena fattar att man mår som en idiot och det är ju ingen ide att stå hemma i spegeln och glo på sig själv.....

Jag har tröstat mig själv, eftersom jag inte fick några alla hjärtans presenter  ;)  med ett par alldeles nya stavar som bara är åt mig..!! Var till Runes i Skinnsberg och handlade lite valla och annat jox på eftermidagen. Då lyckade jag hitta i högen av stavar ett par Exell för 1500(!) som var nersatta till 399 kr för att det var en liten skada på korkhandtaget...Superlätta och super snygga och super Hedbergs......

Tänk sa jag i bilen på väg hem......Mina stavar, bara mina och inga ärvda eller halvtrasiga. Min 1:a egna skidutrustning..eller utrustning, det är ju bara ett par stavar. Fast det är ialla fall en början  =)

Ville prova dirrekt när jag kom hem...som en lite unge. Men dom måste kapas till först, så det får bli i morgon...

Åhhh vad snabb jag kommer att vara...

I morgon fyller min lilla bebis 17 år....????

Vaaa är det 17 år sedan som ungen höll på at komma i bilen i Virsbo ????? 

2 kg och 40 cm......Hårigare än en turkunge och alldeles makalöst söt. Min lilla tjej som blivit en stor tjej med ett satans humör...Undrar var hon har fått det ifrån  hehehehe.

Nu ska jag titta på sprint...

  


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ta hand om dig, tänker på dig.



Kram



Lotta

2010-02-18 @ 09:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0