PINSAMMA UTBROTT PÅ EN PARKERING....

Blir tokig på mitt noll sovande......

Fast igår så somnade jag vid 1 (!) redan...Men vips vid 4 var jag vaken igen och det var bara att börja glo på tv:n. Åh jag måste verkligen prisa gud att det finns program som går på nätterna....Fast det är rena dår programen som dom sänder dom där tiderna..jaja alltid lär man sig nått

I dag hände nått riktigt skämmigt i Avesta.....

Hade precis hoppat in i min bil och ser att det är någon som ska fick parkera framför mig i en liten ruta med en låång kombi....Fan vilken optimist tänker jag...och DUNK så kör mäniskan i kombin rakt in i min "nya" bil....

Jag som är en sansad och lugn typ(troligen) sliter upp bildörren och rusar ut och får upp bildörren till den bilen som kört in i min och och är väl ganska högljudd när jag får ur mig.....MEN FÖR I HELVETE HUR FAN KÖR DU ??? MÄRKTE DU INTE ATT DU KÖRDE IN I MIG...?? Där kommer jag av mig i mitt utskällande. Inne i bilen sitter en kärring och ser helt livrädd ut och som jag till på köpet känner....Hahaha en Avesta bo som har haft en son som kört i våran skidklubb och som jag till på köpet har gått i samma klass som när jag var liten.....Skämmsfaktor 10 av 10....

Jag tror inte att det blev något på någon av bilarna(det var mörkt) men man fick ju ialla fall visa upp sitt berömda humör i dag igen...Å jävlar vad karina såg livrädd ut innan hon såg att det var jag..hehehehe

När jag kom hem drog jag ut och åkte skidor med pannlampan igen... Den här gången var det svinhala lagg, noll spår och med Bad Romance vrålande i öronen...ingen stilla och lugn tur, utan av med lite ilska. Så är det någon från Norberg som undrar vad det är för idiot som åkt till Håbron och vänt så är det jag

Tittade på ett konstigt program på 5:an om en tjej som inte tålde att se proppmätta mäniskor, hon fick panik bara av att småkika på dom....hahaha så jävla sjukt att lida av något sådant...Fast vips, med lite hypnos så var allt ok..

Efter det kom ett kanon program om Svenska Skidlandslaget och deras träning inför OS....Jösses vilket bra och förhoppningsvis upp peppande dokumentär för dom som håller på med skidor....Mycket var inspelat i Torsby och backen tjejerna gristränade i på 7,5 km uppför åker mina puppor i sommar som höst...Jag går

Kvällens after skidmiddag blev en sådan här.....så ser den ut på kartongen
 

Och i verkligheten ??? Jaja lite bränd men inta alls som på bilden ju....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0