TROR ATT DET RÄCKER MED SNÖ NU.....

Lite segt med bloggen för tillfället.....Hela huset är bombat med folk den här helgen. Det är ungar med pojkvänner här och det skall lagas mat stup i minut...Fast inte gör det nått. Jag är glad att dom vill komma hem så klart.

Det är samtidigt lite (!) pyssel med ommöblering av sovrum + att städa ur och hänga upp nya gardiner. Jag satte upp svarta...Kan det vara mitt sinne som valde den färgen eller var det för att det matchade säng gaveln...Skulle tro att det var lite av varje.....Svart så här till våren  hahaha

Nu vill man ju (måla) tapetsera om oxå. Men jag lider när jag vet hur JÄVLIGT det var när vi satte upp den som är nu. Så jag skulle må illa av att bara börja på med rollern...Men men man ska ju aldrig säga aldrig...

Jag är helt stum av all snö som bara vräker ner...Det finns liksom ingen hejd. Men vi var på skidtävling i Borlänge igår i alla fall...och jävlar vad jag frös. Idag har jag endast sprungit till bilen...en sträcka på max 5 meter. Men det vart en frys chock i ala fall.....

Idag roade vi oss med att titta på gamla kort...Ja men fy faan va vi skrattade. Och det värsta är att man inte vet om man såg jävligare ut då än nu......Och vilka frisyrer man haft under åren, jösses det var allt i från pudelkrull till snaggat ljust....Vi kunde till slut konstatera att nog är vi lite vackrare nu ialla fall

I morrn ska gänget hem igen....Buss från Borlänge och dom gnager på allt vad dom årkar att vi ska in på Kupolen innan.....Pust säger jag 




Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

JA DET RÄCKER MED SNÖ NU, det tycker till och med jag som gillar snö. En lagom tjock man i sina bästa år gick idag upp på taket vilket resulterade i en altan full av snö..........skottat så jag har ont i revbenen.............men men, motion är bra......



Ha en bra vecka.



Nu väntar vi på vårsolen



Lotta potta



2010-02-21 @ 15:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0