SNABBA DYRA SAKER=INGEN SKILLNAD =(

Sista dagen på OS.....

Finns det ett liv efter detta....???

Vad händer nu hela kvällarna. Vem ska man bli förbannad på och vem ska man få tårar av glädje av.....?

Ett så himla fränt OS har det vart, och det  är många kvällar jag nästan fått  hjärtstillestånd av både ilska och spänning. GRYMT har det vart ialla fall....

Och självklart så är det längdnissarna som kammat hem dom flesta medaljerna..Och här tjaffsar fri idrottsförbundet om att längdskidorna fått mer pengar till nästa år.......SO WHAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håller på att titta på 5 milen nu och jag måste få hålla lite på farbror Södergren..Skulle vara kuligt om han fick stå på pallen efter allt skit han haft.

Jepp..Själv klämde jag milen på Felices tävlings grejjor i dag......Proffs slipade skidor och allt. Hade till och med hennes nya DYRA pjäxor.....UJujujuj.

Fast det svider att erkänna att jag inte åkte så där snorfort ialla fall...Fast pjäxorna var sköna. Det kanske hade eldat till som fan under skidorna om jag hade haft hennes tävlingsdräkt oxå....NOT

Ninni och Krösa är snart på ingång......Åhh bägge ungarna + kattuslingen hemma en liten stund igen.

I morrn......Västerås å tandläkaren, spänna tandställning=ett jäkla gnäll i 2 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0