JAG ÄR ETT VANDRANDE SÖMNPILLER.....ZZZZZ

Vad är det för fel...? Är så jävla trött hela dagarna att jag skulle kunna somna stående...

NEJ  !!! Jag är inte med barn. Men hade jag vart 10 år yngre så kanske möjligheten funnits där.

Det är värkligen en sån där vara med barn trötthet...För er som vet, och för er som inte vet så är det som om om man stor knaprat sömnpiller karta efter karta och inte fått gått och lagt sig.....

Man jäspar käkarna ur led hela tiden och man tycker att bara  gå på ica är veckans jobbigaste syssla...Man vill bara gå till soffan hela tiden...Den liksom ropar   HALLÅÅÅÅÅÅ KOM HIIIIT    Fast viker man ner sig i den en stund så kommer man inte upp förrän i övermorgon typ.

Kanske läge att få i sig lite järn tabletter..vad vet jag ???

Orkade inte enns gå en sväng idag.....Fyyyy vad drygt tänkte jag och blev kvar hemma.

Näpp ska nog försöka ta mig i säng...Men vad hjälper det. Så fort jag kommer dit så blir man klarvaken. Ska fanimej sätta mig vid köksbordet med lite räkningar...Då vore det väl faan om man inte somnade tvärt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0