INGEN VILL HA MIG..FAST JAG ÄR LEDIG ;(

Idag har jag erbjudit mina tjänster till Engelbrektsloppet och fått avslag....??

Fattar noll.....Dom har ingen kranskulla till nästa helg och då tänkte jag som är både snygg och vältränad(?????) erbjuda att JAG är ju faktiskt ledig den helgen.....

Men vad fick jag.....Ehh nä vi väntar nog in i det sista med att ragga upp någon...yngre.

Det hade ju vart king att fått kuta med kransen och sedan fått kramas med förmodligen(hett tips) brorsonen efter målgång.....Jaja man kan ju inte få allt här i världen

Däremot så fick jag ett annat erbjudande om att vara.....hör och häpa, spårvärdinna !!

Vad är och gör en sån ??? Jorå då ska man stå vid nummerlapps utdelningen och vara superduper trevlig och tala om för alla frågvisa hur spåren går och är...vart det är extra backigt, jobbigt eller lite mycket nerför...

Ja men jag tycker ju allt är SKIIIT jobbigt ju...Alla backar är ju som väggar, enligt mig och eftersom jag plogar värre än Norbergs kommun utför, så är det lika illa med att beskriva nerförsbackarna för folk som aldrig åkt banan....

Får jag inte vara kranskulla ska jag inte va nått annat heller.......hahahahahahaha

Jag och gamla chefen för Barn och Ungdomsnämnden... Stickan tävlade ett varv runt Nordansjö i kväll....hehehe jag hade inget fäste och han hade inget glid...så på rakorna pressade vi allt vad vi hade för jag senare ska bli ifrån åkt uppför...Men sen jäklar blir det nerför och då kom Hedberg ifatt och klapprade på Stickans skidor igen.....Jag fnissade lite för mig själv när jag åkte upp på laggen hans och hojjtade att han fick minsann se till att draaaaa på lite....Nästa uppförsbacke fick jag igen för gamal ost

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Jag tycker iaf att du är den bästa kranskullan..........vad f-n är det med dem?

Tycker du ska skaffa en fin folkdräkt och springa på upploppet......



Ha en skön helg!



Kram



Lilla Lotta Potta



Ps Testa Lindts choklad med havssalt och rödvin..........jisses vad gott! Ds

2010-02-05 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0