EN KRISTINA UTAN KRANS ?????

Var väl inte så där jätte sugen på att knega när man sett att start skottet gått på byn för Kristina loppet.

Det värsta är att man kan se dom tävlande mellan husen i Klackberg och man har inte en aning om hur dom ligger till...Är det täten elle vilka är det..??

Fast efter en stund så såg man ju på åkstilen att det inte var täten ialla fall....hahaha

Måste få klaga lite på arangemanget hur som helst. Ingen kranskulla som väntade Kristina vinnaren på upploppet...?? Är inte dom lika viktiga som söndagens tävlande?? Tycker att det är en rejäl avsugning för Engelbrektsloppet att skippa ett sån viktig del i tävlingen...BU !!

Gned på lite själv i mörkret när jag slutat jobbet..Skönt att få komma ut och andas lite annan luft än stekos...

Nu slappas det med ostkrokar och rötjut franför melodifestivalen.....Kalle Moreus å Orsa spelmanslag..Dä ä slager dä. Man skämms så man knapt kan titta. Vart ialla fall ruskigt nöjd med att den där menboy gick dirr till Globen Finalen.....Skitbra låt som kommer att dyngas på med högsta volym här hemma....

I morgon är det Alla Hjärtans Dag...Väntar med spänning på vilka som kommer att komma med fina paket till mig.......Själv har jag mitt samvete rent. Det är 3 paket som söker sina ägare här hemma...

Tomorrow......GO JIMPA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!

STARTEN TILL KRISTINA SKA PRECIS GÅ OCH 400 BRUDAR VÄNTAR IVRIGT PÅ ATT FÅ KOMMA IVÄG...NÄRA OCH BRA UTSIKT HAR VI , INGET ATT KLAGA PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0