EN GUL STOR SAK......?? JAHA DET ÄR JU SOLEN....

Man har nästan glömt hur den ser ut....Men i morse så fick man plötsligt se den igen...solen

Med ett sånt värsta kalas väder kan man inte göra annat än att vara ute hela dagen....

Upp på morgonkröken för att fräsa iväg till Borlänge för att hejja på Jimpa som skulle åka Bergebo skimarathon 4.2 mil.....

Massor av folk och en sol som sken allt vad den orkade från en klarblå himmel gjorde att det inte var så där jätte jobbigt att vara på tävling idag.....

Att Jimpa vann hela skiten gör det ju inte sämmre heller.....Jag behövde inte enns skrika allt vad jag orkade för han vann ganska så där halvlätt. Hade hoppats på en spurt strid...men men, ibland får det väl lov att bli så där halv lamt oxå.

Det börjar hetta till till nästa helg då jag ska serva honom med dricka......Sååå jävla nervöst att göra såntdär som är lite halvviktigt.....Jag vil att han ska komma helt själv så att det inte blir något missförstånd bland alla buttar och flaskor......Ska minsann säga åt honom att dra på utav fan så att det inte är nå andra jönsar med därframme...

Tog mig en tur själv när jag kom hem...Det gick inte riktigt lika fort för mig kan jag skvallra om. Fast det beror endast på att jag hade ett jävla skit glid....

Sen har vi smaskat i oss Svenska kräftor och västerbottenpaj så här på kvällskröken = Gött

Melodifestivalen i går känns som om dom lika bra kan lägga ner...Vilka skitlåtar. Daxs att bli så där förbannad igen som man brukar kunna bli åt detta program.....

Japp och där går starten.....


Innför sista varvet...lite tunnare i ledet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0