I VALET OCH KVALET....

Hej alla nyfikna som hänger kvar dag ut och dag in....

Allt rullar på och jag skulle ha haft 1000 saker att skriva och berätta om.... om  jag bara hade haft lust. Och vet ni att det är nära på  sant att jag ska ge vika för erat gnat och tjat...   ;)

Känner att det där Facebookande inte ger mig så där himla mycket...jag vill liksom skriva hela historier om allt jag/vi gör och det är ju liksom inte tänkt att man ska göra det på stausen...vilket jag har en tendens att göra har jag märkt   hahahahaha. Ja ni vet ju själva ni som läst och följt dramatiken i denna osanolika familj under några år att man inte kan skriva med en rad hur dagen vart.....

Funderar på vad som är roligast att vara bitter för att någon tycker att min blogg suger(frivilligt att läsa) eller att ta tag i skrivandet i gen....Trots allt är det ju 99% som den faller i smaken.

Får kanske ge bloggen en ny chans nästa år. Vi får se

Måste få skvallra om en så fränig sak som inte får plats på fb.....Min syster(älgjägerskan) bor som bekant i Älvdalen och närmare bestämt i Kåtilla...Ja jag vet ni såg rätt, men det heter faktiskt så  hahahha. Där i grannskapet har det minsann kommit främmande på fiiiiiint besök. Nämnligen prins Carl Philip är där med sin flickvän Sofia som har sin mamma bor i placet som heter Kåtilla. Han sågs på gröna skylten idag i Älvdalen inhandlandes en skumpa...säkert en dyr fan. Min ide när jag hörde det var att dirrekt att kasta mig in i silver boulit(forrrden) och fräsa i väg upp och ligga nergrävd i en snödriva och knäppa en massa nyårskort på prinsfan och Sofia och sälja DYRT till Aftonbladet......Tänka sig löpsedlarna......Prinsen i Kåt..eller va fan ska vi skriva...?? Äh vi tar Älvdalen, det klingar ju inte lika illa  hahahahahahahahahaha.

Ha det så bra alla ni som gillar mig....och ni andra skiter jag i   ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0