TRÅKIGT ÄR DET, MEN.......

Jag blir så trött att jag lägger ner detta bloggande på obstämd tid. När folk inte förstår att jag skriver med massor av glimt i ögat så tröttnar man ur helt..... Så hej hopp på er alla 99% som har fattat det här med galghumor och som följt mig och mina bravader under 1 ½ år...Vi kanske hörs Och du Lotta Potta du har vart suverän i dina komentarer, jag skulle verkligen vilja lära känna dig för du verkar vara drabbad av samma "sjukdom" ;) som jag Och ni på världens bästa dagis Treklövern....Nu får ni skratta åt någon annans kreativa pyssel försök :) :) Till mina bebisar...för det kommer ni alltid att vara ;) Nu slipper ni skämmas för mig och mina bravader som jag så generöst bjudit på hahahahaha Och alla andra som läst och funderat på om jag verkligen har alla hemma....Lugn jag kan ärligt erkänna att ni har haft alldeles rätt hela tiden...Lyset är tänt liksom men det är ingen hemma....hahahaha sån är jag Så då blir det Tack å Hej och kanske någon gång... på återseende Skidmorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0