TILLBAKA BLICK.....

Fick en ingivelse att gå in och läsa lite gamla minnen....

Hahahahhahahaha jag har liksom glömt bort alla sjuka prylar som hänt. Fan vad jag skrattade åt mig själv och alla andra jag skrivit om.......Och då kollade jag bara  några månader i början när jag började att blogga. Kul att ha och ta fram när man surar över nått, som en skattkista liksom, eller kanske skratt kista  ;)

Det märkligaste av allt är väl att alla läsare har hängt kvar och läst varje dag, fast jag slutat fär 2 veckor sedan med mitt skrivande..????

Vad läser ni?? Gör ni som jag, läser om gamla sjuka episoder som man inte trodde kunde hända, men som händer mig ideligen..??

Hur som helst så är allt ok med mig och snart kommer tomten....Kan villigt erkänna att jag börjar bli nervös. Har jag vart tillräckligt snäll i år ??? Får jag bestämma själv så har jag vart snällast i Sverige.....Så du tomten, det är till mig du ska komma med dom stora dyra paketen  ;)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0