ZZZZZZ....ZZZZEEEG HELG.....

Denna helg har gått i rullator tempo.......sloooow

Efter att jag igår sjutsat ungarna för avlastning i Månkarbo ett tag, så är det som i graven här hemma......Fast jag måste erkänna att det är lite skönt oxå....

Passade på att vräka i mig myntan mat.....Sen blev det gårdsdmästerskap i kubb. Jag och Rogga mot 2 utbölingar. Vi förlorade STORT måste jag erkänna.....fast jag var nyker ???? Och dom andra var då verkligen inte det....

Hade en plan när jag gick upp i morse.....Cykla runt Ängelsberg

Precis när jag tröck i skorna i pedalerna så började det pissa......Trampade i ren ilska några mil på en annan rutt istället. Jag är såååå trött på det här skitvädret att man bli knäpp snart...

Nu ska jag tydligen till Åbo på tisdag ??? På någon sorts kryssning bara så där. Det är Felice och Henrik som oxå har fått tuppjuck och vill göra något...Så nu bär det av, vare sig man vill eller inte  hahahaha

Ehhh vad har man på sig på en Finlands färja nu för tiden??? Och vad ska man dansa??? Disko eller gammeltjotta...eller inget alls kanske, för ungarnas bästa. Jag brukar annars tycka att jag är The queen of the floor när jag sprattlar runt...hahahahahahahahahaha

Det löser sig bara man är till havs som sagt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0