FY FÖR HÖSTKLÄDER.....

Gjort en massa grejjs i Avesta idag.....Nödvändiga grejjs som att lämna tillbaka den stooora spegeln som jag köpte men som var spräckt när vi öppnade kartongen....Fixa nya skruvar till ett bord som vi lyckats slarva bort..varenda skruvjäkel(?)

Höstkläderna har börjat invaderat affärena...  =(

Jag vägrar titta på ett enda brunt eller mörkgrönt plagg....stickade tjocka tröjor och äckliga jeans. Jag har inte haft jeans sen April tror jag och vill inte tjocka på mig några än heller, fast jag håller på att förfrysa mina stackars tranben ibland.....Man får väl låta lurvet växa ut så kan man vara barbent till December.....eller med min babian behåring så kanske jag kan vara utan brallor året runt förresten...

Eftersom jag tydligen ligger i dvala med min hård(?) satsande träning så fick jag liksom lov att ta med dököttet på en springvända runt den EXTRA jobbiga rutten i Gladtjärn.....Gick över förväntan. Bara plus för dom springrundor man inte känner att Fonus är på jakt efter en......Om ni fattar.

I morrn är jag frukost värdinna på jobbet  = Gå upp EXTRA tidigt. Det är wakeboard mästerskap i bygden och det är dom gossarna som vill häva i sig gröt på morgon kröken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0