FORD VS DKV ............

Hej och hå...Jobbat hela helgen(kväll) så det har inte blitt mycket utsvävningar att tala om..Typ komma hem och dyka i säng.

Idag fick vi för oss att åka ner till Ikea och handla lite gardiner och prylar till"finrummet" .....Alla andra i hela jävla Västmanland hade oxå samma ide kan jag tipsa om. Det kryllade av folk med sådanadära lååång kärror som man fraktar  hela jävla bokhyllor på. Dom tar GIGANTISK plats bland alla mäniskor och jag blir vansinnig att gå bakom med min gula påse som jag bara har och packar i. Allting jag skulle ha var slut, allt ifrån lampor till filtar till mattor....Och var det inte slut så vart det stängt. Hann inte inte ens in på Rusta, jävla skit oxå..

Fast som alltid tröstar man sig med en STOR samling värmeljus i alla möjliga lukter och storlekar....

Restaurangen var översmockad den med. Så då satt vi i och ett helt gäng från Norberg och snål fikade i utgången med billig korv, bulle och kaffe....

Löparvända på 45 minuter när jag kom hem....Någonting är så sjukt fel i min  kropp att jag blir mörkrädd. Jag ligger på ett PRO tempo och det känns som om jag har sprungit en mara...minst. Kanske man ska ner till våran kompetenta (?) vårdcentral och få några prover tagna av någon sån där jätte kompetent solbränd doktor som man brukar stöta på där nere....Vila har jag gjort tillräckligt i Turkland, så det tänker jag då fan i mej inte göra nått mer...

I morgon tänker jag extra mycket på min söta gamla far som ska till Falun och göra nått hjärt grejjs..Ham är så nervös hör jag när jag pratar med honom, men bara det blir bättre så är det värt att dom går in och grejjsar på lite med "gubben"

Jag tänker oxå och extra mycket på en till nervös person, nämnligen Ninni som börjar på universitetet i morgon....Allt kommer att gå hur bra som helst och du kommer att hitta både bussar, klassrum och allt annat, det är jag 100 på....

Och ok Felice jag tänker väl på dig oxå...Du som tvättat sönder din fina tröja idag...Rackarns otur  =) 

Puss och kram på er alla 3. jag älskar er massor <3

Lingonplock bevis.....jag har ju till och med korg, hahaha PRO look i like


Åhh dom sötaste bilarna på besök på jobbet....


Som små tvålkoppar står dom där i olika färger....


Inte så mycket krångliga saker att hålla ordning på här inte...ehh är det växelspaken den där kroken mitt på ??


Och helt plötsligt står den bara där, min favorit...parkerad bredvid min silver bollit


Och titta vad ful min bil är mot den där otroligt söta ljusblå DKV:n


Bli min...och jag ska vårda dig alla mina dar   =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0