BLAND TVÅLKOPPAR OCH SNORSPRUT......

Cyklade i nästan 2 timmar idag..Kändes bättre än löpnings helvetet igår kan jag säga...

När man börjar paset med att kliva ur bilen med 108 i puls mot ca 65 som det är i vanilga fall, så förstår man att man skulle tagit bilbingo i Söderbärke istället....Och tamefan att man segade sig fram i slowmotion med en puls på 185 i nerförsbackarna....(?) Då förstår alla som håller på med pulsklocka att man skulle vart hemma i tv soffan istället med Alladin asken.....SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tungt..

Därför straffar jag mig själv idag med en cykeltur på nästan 2 timmar. Ja, jag vet, URDUMT...men jag är ju så puckad att klockorna stannar nästan...Hur som helst så gick det ialla fall bättre med cyklingen, hade gått ner 5 kg när jag kom hem pga av den kopiösa snortömmningen jag sysslade med under stora delar av passet...

Sen vart det arbete resten av dagen/kvällen. Skitfräna gamla DKV ägare har någon sorts träff hos oss. Det är  jätte söta bilar som ser ut som tvålkoppar i alla möjliga söta färger. Sötast av alla var dom som var bebisblå. Åh jag skulle minsann oxå vilja ha en sådan och susa runt i. Fast jag ska vara ärlig och erkänna att medelåldern på ägarna var mellan 75 och döden...Får väl skaffa mig en sån om 30 år typ   :)

Sen vill jag pasa på att ge dom jävla idioterna som har ringt och tingat ett bord av mig en stor fet käftsmäll....Ni hade en jävla tur att ni bodde ända borta i Arboga, annars hade jag åkt och personligen delat ut en eller flera fetsmockor på era feta trögskallar ...Idioter. Tur att det finns svenskt folk som håller vad dom lovar ialla fall..... Skithögar !!!!

I morrn blir det lingonplock innan jobbet....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0