FAN FÖR SPEGLAR......!!!!!!

Här är dagens rapport om mina vuxen poäng.......

1..... Vakna jätte tidigt och titta på gomorgon sverige ???

2..... Läsa fagersta Posten samtidigt som man äter frukost ???

3..... Åka till Avesta å handla på ½ rea priset ???

4..... Handla en bikini på Lindex(!) ta 2 betala för 1....alltså en del av bikinin gratis =)    = 49 kr ???
 
5....  Hanla på rea på Coop forum...hehehe 10 poängare där ??? 
 
6....  Springa 12 km med näradöden upplevelse, total slut och 2 besök(!) i skogen = äckligt som faaaan ???

7....  Plocka blåbär med en bärplockare....nästan 4 liter  = ont i ryggen som faaaan ???

8....  Hinna kolla sista ½ timmen på Lotta på Lisseberg ???

9....  Äta matjessill med gräslök, gräddfil å potatis. Dricka svagdricka till  = såååå gott ???

10... Rensa blåbärs helveten för hand   = Straffgöra ???

Skaplig ihopskrapning idag måste jag erkänna av points. Det kuligaste(?) idag var när jag skulle prova bikinin(påLindex) och Ninni ringer precis och hör min lite(mycket) besvikna ton över bikinins passform......

Du morsan får ungen ur sig....Det är inte bikinin som är felsydd. Nu är det så här, att det du ser i spegeln är helt rätt...Skinkorna hänger i golvet, och lökarna är precis så där pyttesmå och det där som fladdrar är ditt skinn som blivit för stort.....Spegeln ljuger inte vettu.....Jävla unge!!!!

Fast vet ni......Jag köpte bikinin ialla fall, kan ju tvätta bilen med den....hahahaha

Och Ninni....Jag älskar dig oxå  ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Aldrig funderat på stand up?

Du skulle göra dig oerhört bra!

Tack för dagens skratt, du är roligt som f-n!



Ha en skön helg!



Själv fick jag äran att jobba 16-20.30 imorgon, men får väl ta med en cider som jag kan dricka på hemvägen!



Lotta Potta

2010-08-05 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0