EH...MJÖLK? SÅNT FRÅN COWS????

Jösses vilka språkkunskper man måste ha för tillfället.....Idag var det en Fransos som ville ha varm mjölk till frukosten....Men han viste inte  vad varm hette på engelska och jag fattade inte ett piss av vad han menade så det blev helt galet allting....Fast efter mycket viftande och grejjande med armar och ben(nästan) så kom vi fram till vad han ville ha. Vi var verkligen helt nollade bägge 2.....

Sen kom det några riktiga wakeboard babes och käkade...Måååånga grabbar (även brudar) vänder sig nog om efter dom....Så där riktigt snorbruna och vältränade(lite som mig)....jaja skönt att man är gamal så man slipper bli avundsjuk...  =)

Eftersom jag jagar PRO poäng denna sommar, så har jag plockat ännu mer sådana med att ge mig ut i skogen och plockat blåbär(med bärplockare). Nu är frysen proppad och det finns knappt plats för lingonen(!) som ska plockas om några veckor(skämt) Och för att inta tala om alla hösttrattisar som ska skördas.....

Och den riktiga höjdaren i kväll blev att göra det snuskigaste av det snuskiga.....Rensa avloppet i badrummet.!!!!! Det är såååå jävla äclkigt och okvinnligt att mölja runt med näven i smeten att man vill spy. Men jag köttade på och grävde upp både det ena och det andra....Det var rakhyvlar och fan vet allt. Men nu så rinner vattnet värre än ur en TENA tant...om ni fattar.   Hahaha alla brudar över 40 fattar ialla fall  ;)

I morrn bitti blir det säkert nya äventyr i min pinsamma språkresa....med The wakeboard guys

Kommentarer
Postat av: pubis

lait är mjölk på franska, uttala det som lää så ska du se att du blir riktigt poppis!! ;) när bjussar du mig på lunch då??? har ju bara en jobbvecka kvar innan jag får lite semester ett tag!

2010-08-12 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0