PÅ SPRÅNG.......

Från Turkland till 50 års kalas...????

Ja så kan det bli när det det vill sig illa...eller vad ska man säga....

Jag hann precis nästan landa i Sverige så skulle man iväg på 50 års fest...Hade mest velat suttit kvar i min bebis rosa mjukis overall i soffan och bara slöat..Men det var bara att in i fylleruset som det gärna kan bli på ett sådant kalas.....Hur som helst det var ialla fall kul att se att en del blev bra på trycket, själv hade jag det svårt att riktigt svepa i mig i samma tempo.....Det var väl Turkbiran som man tankat i sig hela veckan som sa ifrån..svårt att ladda om liksom.

Turklandet var hetare än ett neger arsle, rent ut sagt....Har aldrig känt på en sådan jävla vägg av blöt lökig värme någonsin. Bara att ta sig från stranden och till hotellet tog nästan kol på en...Att sedan årka gå på stan och shoppa var bara mer än man pallade..Fast det blev till att bita ihop och dra på sig kepsen eftersom mitt hår blir som ett krulligt dun därnere så är det otänkbart att fixa sig i skallen, och gå ner på stan och köra igång med prutandet...

Det var faktiskt skönt att kliva ut på parkeringen i Sverige och ANDAS.....och kunna fixa frillan

Idag har jag INTE vart bakfull, som jag tror att vissa har vart extra mycket...Så jag har gått en långprommis med bra sällskap. Måste ta tag i min riktiga träning så fort jag bara kan. Skit oxå, för nu har jag ont i halshelvetet ..

Våran svindel balkong vy över poolen.....


Hittade ett strandgym..?? Måste prova såklart


Ett pubis hopp jag lovade att göra för ungarnas skull...skämmigt  :)


.....Och ett bakifrån oxå på engång




Helt färdig efter en dag på stranden väntar jag på bussen..


Snyggon.....


Hasse passade på att fixa tomte looken tills i jul


Smygfoto på väg hem från beachen...


Smygfoto på väg ner från borgen....


Här fotar vi oss själva, jag håller i kameran....snyggon igen. hahaha så jävla fult kort


Hasses tur att hålla i kameran....då måste jag förstås bli en pubis. hahahaha


Åh fy fan denna dag var jag totalt väck av värmen, vilket kanske synns.....men groggen ska i alla fall. kolla in dunfrillan


Helt ok vy från våran ballkong varje kväll...romantiskt värre  ;)

Kommentarer
Postat av: Ninni

HASSES HOPP KORT DÅÅ!?

2010-08-22 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0