INGEN 3:A OCH INGEN 5:A, BARA 1:A OCH 2:A...ÄR DET MINA BETYG ELLER??

Fortfarande halvseg i knopp och kropp....Halsen är väl lite bättre, men jag har nog slagit pers på nysningar idag.

Ett jäkla pissväder och varken 3:an eller 5.an på tv:n går här hemma...kan det bli värre?? 

Slö kollar på Fångarna på fortet..Tycker nog att det var bättre förr liksom. Alla gamla program man tyckte var så himla bra förr i tiden blir inte så bra att göra igen..och igen...och igen.

Fast däremot så är Time Out som sänds dirr efteråt alltid svinkul..I går skrattade jag för mig själv härhemma så jag höll nästan på att pissa på mig..hahaha

I kväll får jag nog ha droppskydd(tena) när jag ska kolla   ;)

Inte bara jag gjorde pubis hopp....När inte ungarna är med så kan vi skämma ut oss så mycket det går.....hehehehe


Vill man ha billiga Björn Borg trosor?? 12 par för 250 spänn, klart godkänt pris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0