BRIEOST, BAUGETTER OCH MAFFIAN.......

Folket till frullen i tidigt i morse på jobbet var Ryska Landslaget i Wakeboard...??? Livrädd att dom skulle fråga något. Då hade bara vart och sagt... njet, det är för övrigt det enda ryska ord jag kan.....Fula som stryk var kärringarna som var med ialla fall....

I morrn kommer Franska landslaget till frukosten.....Då blir det att snacka om brie ostar och baugetter och säga oui oui.....Det enda franska ord jag kan..hahaha sanslöst.

Borlänge och kupolen på eftermidagen. Hasses telefon är rasslig, så det blev att åka ända dit för reparation.....Nu är jag så jävla trött på alla reor så det tog ca 1 timme att brassa igenom alla affärer....OOOOTROLIGT bra gjort av mig. 3 strumpor vart inköpen.

När vi kom hem så skulle vi cykelorientera lite.......Det blev en svindryg lååååång tur på flera jävla timmar inte alls planerat att vi skulle vara ute så himla länge....men man blir lite ivrig att få så många kontroller som möjligt gjorda....

Nu sitter jag i soffan occh är helt Leif(slut)

Ska upp tidigt som attan i morgon igen och på med en svart basker så man passar in i den franska miljön som jag kommer att servera till.....Ska man passa in i den ryska så får man väl ta på sig skottsäker väst och en magnum 44.....hehehehe    kanske blir på torsdag, om jag får tag i någon picka så klart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0