RIKTIGA TRÖGSKALLAR(FÅRSKALLAR) I FAMILJEN.......

Eftersom det finns lite halvtröga läsare på min blogg(läs Felice) så ska jag väl förtydliga mina "roliga bilder" i går......

I kvällstidningar typ Aftonblade så brukar dom ha bilder på folk som liknar varandra, "lika som bär" brukar det kallas...Oftast är det lite kuliga jämförelser och jag i min enfald försökte vara lite småkul igår med mina fårskalle bilder....att vi i våran family är lika dessa bräkande djur.....Men det gick inte hem, åtminstonde inte i min otroligt extra fårskalliga familj(läs Felice)

Jaja nu har jag förtydligat vad jag menade och eftersom jag är så jävla dålig med datan så kunde jag som sagt inte få korten bredvid varandra.....Då kanske det hade vart lättare för vissa att begripa vad det roliga vad med det hela.....;)

Hoppas allt är klockrent nu....

Ska försöka mig på lite nya bilder som jag hoppas att jag inte behöver förklara...



                                                         VEM ÄR FÅRSKALLEN.......?????
         


SEN KOMMER LITE VINTERBILDER FRÅN ENGELBREKTS SPÅRET......MAMMSINGEN KÄMPAR PÅ MED STAKNINGEN OCH LIGGER LITE EFTER......

ÅÅÅÅÅÅÅ HEJ Å HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......KOLLA IN TRANBENEN, DÅ SKA NI VETA ATT DET ÄR DUBBLA LÅNG FILLINGAR UNDER TIGHTSEN OXÅ


RÖVEN ÄR SOM BEKANT BREDARE.....OBSERVERA ATT JAG SNART ÄR I KAPP...  ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0