TOMT......

Tomt så det ekar här hemma igen...Alla har left the building, till och med missen Krösa har åkt hem...

Helt plötsligt räcker juicen i en vecka och dasspapper behöver man inte fylla på förrän efter sista April, och det allra bästa...Mina kläder får vara ifred.

Alla klagar på mina klädinköp om hur jag tänkte och såndär skulle jag aldrig sätta på mig....Men lik FAN så är gökarna i min garderob och smygprovar och snor med sig ner til Värmland, så att man inte ser röken av plaggen nått mer...Dom där fula plaggen till på köpet  ;)

Tandställning har trimmats upp idag och Alvedon intaget är maxat....Och stackars Casserlunds familjen får som vanligt ta smällen när Felice har spänt rälsen. Det har blivit så att hon åkt med sin käresta till Uppland när hon fixat sig i munnen varje gång.....Så hon är där och plågas nu (i munnen alltså) och mamma Katarina får ta fram mat som passar en bebis utan tänder   =)

Springvända i regn.....Gick faktiskt helt ok. Dom blyinfattade skorna är borta och jag väntar på att dom där pjucken med dun i ska plockas fram......Fast det lär nog dröjja. 

Nu skulle jag ha haft bilderna bredvid varandra, men eftersom jag inte är någon hackers så fixade jag inte det.....Men ni förstår nog principen ialla fall..

GÄSJÖS NYA FÅRSKALLE..ELLER                                                                                 

NINNIS GALNA KATT KRÖSA......HM, KLURIGA BILDER. OCH FÖR ATT GÖRA DET LITE SVÅRARE......
  

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ANNELIE HEDBERG.......ELLER


ELLER GAMMELTACKAN I GÄSJÖ..DET ÄR FRÅGAN ??? VEM ÄR VEM..... NU KOMMER DOM RIKTIGT SVÅRA BILDERNA.....


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

FAMILJEN HEDBERG....???? MJAAA KANSKE


VÄRSTA FÅRSKOCKS FAMILJEN...?? EN SAK SOM GÖR DET EXTRA SVÅRT ATT AVGÖRA VILKA SOM ÄR VILKA PÅ KORTEN,  ÄR JU FÖR DET FINNS  2 SVARTA FÅR PÅ BÄGGE BILDERNA ..... SUG PÅ DEN NI  ;)



Kommentarer
Postat av: lillasyster

morsan ded'r va värdelöst ,man fattade ingenting..

2010-04-09 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0