GODIS KATALOGEN HAR KOMMIT......

Åhhh i dag kom det en taxfree tidning hem......mmmmmmh den hamnade på tycka om listan dirrekt.

Hasse började genast kryssa och skriva.....och jag dreglade över allting. Nu står det inte på förrän vi drar.....

Vibbarna när man tänker på att man snart ska ligga och plaska i havet och ha en kall Efes och en påse lättsaltade turk chips på strandbordet känns inte helt fel.....Och kommer att bli sååååå välbehövligt....för oss alla tror jag.

Pruta på marknad och bli osams med varenda försäljare..för några ynka kronor.....MEN det är mitt pris som gäller inte deras !!!!!

Åhhhhhh jag vill åka i morgon

Saknar mina ungar så inni helskotta för tillfället.......eller förresten det gör jag ju jämt, men nu är det extra mycket..bhuuuu

Snart ska vi busa i havet med cyklop och madrass och kolla på beach grabbar..hahaha inte jag för jag har ju min beach grabb med mig jag, kom jag på..

Nu är grillen tänd och jag tar en Breezer med mango smak...Inte så där jättegod om jag ska vara ärlig, men det är min snälla gubbe som köpt åt mig, så jag får hålla god min och klunka i mig ändå....   ;)

MUMS.....VILL ÅKA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


SNART SÅ ÄR BEACHEN VÅR IGEN.......HÄÄÄÄRLIGA TURKLAND  <3

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Låter ju inte helt fel............INTE NÅ AVUNDSJUK...Jag får väl sitta på altenen med min dator och plugga då......(och hoppas att solen är med mig)



Lotta Potta



2010-05-01 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0