ETT ÄCKEL PÅ LÄPPEN....

Håhå vilken värme det var idag då......

Först är det skitkallt på morgonen och sen blir det värsta bastun......

Premiärtur med shorts i dag på springningen kanske.....fast då måste ju hyveln fram, och då känns det så jobbigt på en gång att jag nog står över....

Vore skönt med en hårlös tillvaro, inte på skallen för där tappar jag tillräckligt ändå av alla preparat jag stoppar i mig eller om jag tappar barr för att jag är miljöskadad av allt som händer vareviga dag..en sak är ialla fall konstaterad.......När det upplyftande samtalet om körförbudet  kom, så dök ett jätte munsår upp som ett express tåg..och nu ser jag ut som en äckelfia på munnen..Man tackar

Bilen står nu på verkstad i Sunne och jag får väl en betalnings chock när jag ska lösa ut den = Ännu mera munsår...

Det svider som mest i min Ullareds tarm just nu......Kollade på deras hemsida nyss och kunde konstatera att dom satt upp webb kameror så man ser folk knalla runt där nere.....Då blev man ju ännu mer febrig, vill oxå höra det där ljudet av rasslet från överfyllda vagnar med stooora gula påsar.... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0