JAG HAR EN BIL STÅENDE I SUNNE =(

Är ju synd att ens försöka tänka tanken......Göra nått kul i helgen

Nu blir det till att åka till Torsby och vidare till Sunne för att se till så att Opel helvetet kommer från besiktningen......=(

Ja ni ser rätt....Biljävulen fick körförbud, gaaahhhhh. Bromsrör som pajjar under besiktning så det blir för Ninni att lifta hem 4 mil i stället för att brumma hem lungt och fint i bilen..

Jag vet inte om jag ska skratta eller grina åt skiten....Mest grina förstås,och det har jag gjort och det vart då fan inget bättre.....Hallelulja ännu mer utgifter, precis vad jag behöver. Tur att man har en pappa(Hasse) till ungarna som ställer upp och hjälper till när det krisar med bilar och gud vet allt..... För någon annan vet vi ju inte om som ställer upp så mycket.....fast vi vet ju en som aldrig gör ett jävla skit !!!!

Bättre att ha häst å vagn.....Fast det var fan så dyrt att ha kuse oxå kommer jag ihåg.

Nu ska jag ta mig samman och springa skiten(ilskan) ur mig.....Synd att jag tog dom där jävla backintervallerna igår...Hade suttit som en smäck att få plåga sig grinfärdig åt dom idag i stället....

Skulle ha festat till med Kebab på Myntan idag.....men fan vet vad detta kommer att kosta så det fick bli ett paket nudlar från Ica....Snacka lågbudget  hahahaha. Inget man fet av ialla fall och priset var 4,50 kr....Jepp

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja du, det finns underbara män och det finns idioter.........

2010-04-28 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0