SOCKERVADD, BRÄNDA MANDLAR OCH KARUSELL.......

Marknad här i helgen....4 miljoner mäniskor precis utanför fönstret och shoppingen  är redan i full gång......

ÅÅÅrka gå ut och trängas med alla gökar för att köpa en negerboll och lite mintkyssar....Det är för övrigt det enda jag köpt dom sista 10 åren......Kan förresten blivit en och annan munk oxå kom jag på.... =)

Varför tar man med sig hunden på marknad ???? När jag kollar ut så ser man flera stycken som släpar runt på sina jyckar i folkhopen....till vilken nytta. Enbart jävla synd om dom. Alla trampar på deras fossingarna och tänk alla barnvagnar som bara kör på.....Nä håll dom stackars krakarna hemma och köp med en ölkorv och ge dom när ni kommer hem istället......

Lika pestigt var det när man hade barnvagn kommer jag ihåg..Och jag som hade en tvilling truck till på köpet....gaaaaahhhhhhh. Bättre planering av barna födandet är att rekomendera, så att man har en i vagn och den andra på typ Unkan(ungdomsgården) Då har man inte så mycket att hålla reda på liksom....

Ja jävlar vad jag sprang efter Ninni den markanden när dom var 2 och 4 år..... Felice hon satt  i vagnen som en ängel. Alldeles still som om hon hade haft kardborre i röven......Nöjd med en ballong för 75(!) kr typ...Och den andra vilden var överallt utom där jag var...Stressigt där   hahahaha

Undrar fortfarande varför vissa underliga mäniskor tillbringar all sin tid med andras ungar och inte ett skit med sina egna.......Vad är det som har gått nått så innihelvetet fel att man väljer att göra så ?? Verkar som om det kommer att bli ett livsprojekt för mig att undra över detta......

Mor och far är snart på ingång för lite påhälsning........Jadå jag har städat och grejjat, till och med perculatorn är i topptrim....

Eftersom jag tydligen har lite folk som läser detta och som inte är dom mest träningsfixerade nissarna så vet dom inte vad den här plankan är som jag håller på att tjatar om.....Varsågoda här har ni en bild på sattyget, bara att börja......Inga konstigheter, och kommer någon upp i måååånga minuter så vill jag gärna höra lite skvaller..(Jimpa tex)

Obs!! Inget fusk med att röva sticker upp...Bara att börja  


Ska man årka sig ut i detta myller av folk...?? Mjaaa, fast det är ju gott med negerbollar. Och det är ju som sagt krypavstånd från oss...






Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Med all rätt kan man fundera över varför man inte umgås med sina egna barn, men med andras, helt för jävligt.

2010-04-25 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0