HEJ ALLA NYFIKNA GÖKAR.....

Hahahaha vad är det för gökar som läser detta dravel......En jävla massa i alla fall.  =)

I dag var det tydligen tokmånga som ville följa vad som händer med en avdankad oldgirl...

Och det värsta är att jag har inget skitroligt att skriva om heller...Inte enns en rolig historia har jag på lut.

Då får det bli ett sånt där torrt inlägg som det kan bli ibland...men men det kan inte vara party jämt.

Stog länge och höll i långkallingarna idag innan springvändan...Men va faan det är ju ändå snart Maj och dom är ju nytvättade, så jag stoppade in dom i garderoben igen....Däremot så åkte vintertröjan med fleece på igen, och den satt då fan inte ivägen...och vantarna åkte på som jag glömde igår. mina stackars fingrar såg ut som nykokta räkor i färgen ju...helt illskära.

2 minuters dårspringning på Klackbergsvägen med 1 minuters vila.... gaaaaaaahhhh !!! Det går då verkligen inte nå bra med mina nya ideér..Men jag ska fanimej bita ihop och gno på....Måste få bättre fjång på mp3:n, det bara jävlas i den där manicken och halva träningstiden går åt att försöka få igång skiten och få den att gå...Ungefär som mig själv då  ;) 

En down på plankan idag........1 minut  VA!!  sååå sjukt dåligt och svagt. SKÄMMAS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0