MÄRKT FÖR LIVET.........

Phu så var det klart.....Tatueringen.

Snyggt blev det och med ett paket dextrsol och några muggar vatten så fick ungen tillbaka färgen i ansiktet efter dom första smärtsamma kontur dragningarna ...... hahahaha

Efter en timme tyckte till och med idioten att det var lite små skönt ?????

Nu är man ju sugnare än någonsin, men har kommit in i verkligheten av vad det kommer att kosta med en rejäl en på ryggen.....Trodde jag skulle klara mig med en 5 papp..hahaha NOT....Vi snackar minst 10. Jävlar, det blir till att börja blåspara i några år...tur att det är några kvar tills man fyller då.. =)

Kvällens övningar blir ryggläge i soffhörnet, i morrn bitti ska jag jobba....

Här nedan kommer följetongen.....

SKRÄCK VIBRATIONERNA BÖRJADE REDAN INNAN FELICE SATT I STOLEN.....


OPERATIONS BORDET...... 


BÖRJAR SE ATT UNGEN BLIT VITARE ÄN LAMBI SKITHUSPAPPER I ANSIKTET.....


OBSERVERA....ETT AVBROTT I ARBETET OCH EN NÄVE DEXTROSOL I KAKHÅLET FÖR ATT HÅLLA LIV I UNGEN......HAHAHA TUNNISEN


JAPP....DÅ KÖR VI IGEN....


DÅ VAR DET VÄRSTA GJORT..KONTURERNA, PHUUUUU


OCH FÄRGLÄGGNINGEN KAN BÖRJA SÅ SMÅTT.....


1½ TIMME SENARE..PRICKAR ELLER INTE PÅ VINGARNA....???


ÄHH DET BLIR PRICKAR......

JAHA SÅ VAR DET KLART........OCH FÄRGERNA BLIR BÄTTRE NÄR DEN HAR LÄKT OM NÅGRA VECKOR



TACKAR SÅ MYCKET..VI KANSKE SES IGEN, NÄR MORSAN FYLLER 50  HÖHÖHÖH






Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin tatuering och tuff brud......jag vill också fixa en men är för feg.



Lotta Potta

2010-04-18 @ 18:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0