RATTMUFF AV.......

Alla vinterkläder hänger på vinden och långkallingarna är i samlad trupp i tvättkorgen...fast jag har fuskat och behållt ett par i garderoben...utifall liksom

Det blir alldeles tomt i hallen när alla bauta jackor försvinner och hatthyllan är helt naken....Bara min spring keps som ligger och gonar sig för sig själv av all plats som plötsligt blivit sen alla mössor och halsdukar försvann....

Jag brukar ha min vinterjacka hänga framme till midsommar, men nu jäklar så åkte skiten bort, och förhoppningsvis så har jag en ny tills nästa år....vill inte se mina gamla fula jacka en vinter till...5 år får räcka !!!

Nästa år ska jag ha en PEAK......hahahaha troligen

2 minuters intevallerna idag höll på att kosta mig livet....Men nu jävlar ska det tränas intervaller både på höjden, på längden och på snabben....

Dagens planka = 1½ minut.....   Hade kanske kunnat pina mig 10 sekunder till, men då hade jag vibrerat av bänken jag stog på......Tar tom där fjutt sekundrarna i morrn  ;)

Åhhhh Ninni allt har en mening vettu.. Kanske lika bra att det blev som det blev. Puss älskar dig och håller tummarna för att du ska få jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0