RÅGER ÄR HÄR....

Påhälsning av bebis i dag.....

Vi har en bekant som inte vet att man kan bli pappa fast man nästan är 60 bast...?? Jag trodde inte att jag hade amunition i pistolen får idioten ur sig när jag frågade hur han tänkte.....hahahaha typiskt karlar

Ja det är sant, och i påskas så kom knodden ut...Råger som vi kallar honom för redan. Nästan 5 kg tung och närmare 56 cm lång....Jepp som en skaplig gädda alltså.

Råger var nog inte så där jätte planerad tror jag, utan kom nog till av ett för sent "finskt ryck"......Men nu så är den lille(store) bebisen ute och som sagt så var det premiär titten på honom idag. Han ska naturligtvis inte heta Råger, men vi i skidklubben kommer aldrig att kalla honom för något annat..så det så.

Jag kan oxå erkänna att jag är inte det minsta avundsjuk...halleluleja moments att få gå därifrån när han började vråla efter mat......Jadu Christian nu har du jobb.....Minst 20 år till och då är du nästan 80 år.

Och jag som börjar bli för bekväm för att skaffa en ny hund...?? Då är det som en fjärt i världsrymden mot detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0