PROPPMÄTT.....

Idag har det vart mat och pysseldag här på Malmgatan.....

Värsta påskbordet med alla tillbehör. Skulle kunna äta Janssons frestelse varje dag tror jag, och sill med. Fan vad gott det är.

Fettomätt som man känner sig efter en sådant frosseri så får man lov att ut och släpa sig runt på en avfettande promenix....

Och efter det så blev det varm paj med vaniljsås..Så va fan vad vi ute och gick för.......helt i onödan liksom.

I morse när jag vaknade kl 7 redan, så kollade jag på Vi på Saltkråkan...Det är rekordeliga barnprogram det. Inget konstigt tjaffs med Svampbobbar och fan vet allt...Nääää det ska vara skärgården, nakna fötter och bad i havet...Dä ä barnprogram det.

Fast ungarna nu för tiden fattar väl noll av detta....Vadå barnprogram..?? Jag spelar wii (eller va fan det heter) hela dagarna.....

Sen har jag pysslat litegrann oxå.......Bildbevis på detta nedanför

Min fina mobilsamling är inramad....hahaha jag är inte den störtsa prylbögen i Norberg ialla fall.....Det har gått 11 år sedan den 1:a (den gula) införskaffades...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0