PREMIÄR....PÅ MYCKET

Så kom då äntligen solen och värmen till denna avkrok....

Hört hela helgen att det har vart värsting väder i Torsby...Och här har det vart pisskallt och regn.

Men idag togs 1:a fikan mot garage väggen ute...Helt ok att sitta och jäsa där i värmen.... Sedan blev det nästa premiär..Färkpotatis med matjes och gräddfil...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ slurp vad gott det var då.

Mycket premiärer idag har det vart, blir väl lite så, när solen vågar visa sig....

Intervall i backe...min 1:a för säsongen, skräckupplevelse som man drar sig för och hittar ursäkter för att slippa. Men det gick riktigt bra och jag har bestämt mig för att köra mer intervall i sommar mot vad jag brukar. Jag gillar ju som bekant att mala runt i skogen hur länge som helst, men nån fart det har jag då fan i mej inte.....Ska bli ändring på det nu !!!!  Pass upp Henke, snart tar jag dig i Mankebo backen....

1:a plankan är oxå avklarad och 100 situps.....plankan årkade jag i typ 30-40 sekunder hahaha så jävla klen, jag brukar kunna stå i gaaanska så länge i det...inte 30 sek. Och 100 situps ??? Vad fan är det ? Rehabträning ??? Men så blir det när man bara kör valkarna sommartid..hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0