PASSFOTO= SE UT SOM EN DÅRE

Eftermidagen spenderades på Polisstationen i Fagersta.....Nääää vi har inte gjort nått, men det skulle fixas pass...

Nu för tiden är det ju supermodärna pass med finger avtryck och allt....Foton tar dom oxå på Plats och ful blir man....fulare än vanligt....

Knepigt det där med pass, idkort och andra viktiga kort  som folk ska kolla på, hur man kan se ut....Man ser ut som en massmördare eller allmänt som en idiot...Jag ser ut på mitt körkort som om någon skrämt skiten ur mig. Ögonen står rakt ut som på en rabies smittad..och då var det ändå ett bland dom bättre av dom 4 jag knäppte...

Fast det är tydligen lika för alla...att man blir liksom lite extra ful.

Sen har vi vart till Gäsjö och lagat bil, så nu ska väl den där surdegen på besikningen i Fagersta bli nöjd....

Sent på kvällningen spelade vi ett skitkul spel....Alla ville vinna och det vart nya regler hela tiden. Fast vi höll sams ganska bra ändå tycker jag....

Nu ska jag dra täcket över huvudet, för i morrn ska vi infinna oss vid tandläkaren i Västerås kl 9.00...Känns verkligen som att vi är där hela tiden

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Hm, är du säker på att du inte har rabies då?????



2010-04-08 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0