MÅLAD FÖR LIVET......

Har suttit och spanat på tatueringar på nätet........

Är sååå skitsugen att göra en till. Fast har inte bestämt mig om det ska bli en påbyggnad på foten eller en ny någon annanstans......Svårt är det att bestämma sig, och då väntar jag till att jag är 100 på motiv och plats.....

Skulle vara snyggt med ungarnas födelsedatum slingrande på foten i hop med draken som redan finns där....Och då ska naturligtvis draken symbolisera mig   moaaaahahahaha.

Sen har jag fastnat för mörkrosa färg, fan vad jag tycker det är snyggt. Ser att det är mer och mer folk(tjejer, tanter) som fixar tatueringen i rosa......

Påskafton och allt. Nu ska jag trimma upp kvasten och susa iväg över bygden mot ett ställe där jag hör hemma.....

När jag fyllde 40 så köpte jag en sådan här........Hahaha ja det är sant, åh jävlar vad fränt det var..




Och när jag blir 50(om några år) så kanske det blir en sådan här.......smärta, men fan så snyggt, kanske inte på en rynkigt tantskinn förstås..hahaha. 12 timmar av smärta att göra denna läste jag...huuuuuuu!!!!!


Snyggt som attan med rosa....enligt mig ialla fall



Kolla noga på denna så ser ni att rövhålet på kattfan är naveln på en fet karl.....sååå jävla sjukt att komma på nått sånt   hahaha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0