K4 BLANKETT...

Så var silverkulan färdig besiktad..Phu !!!

Nu ska den andra pärlan besiktas i morgon, i Sunne.....Blir väl nått skit med den oxå. Den har gått igenom prickfritt i alla år.......så nu måste väl snart skiten börja komma.

Tomt så det ekar i huset efter att alla nära och kära åkt hem......Mor och far susade hemåt på förmidagen och allt är sig likt igen.....

Det har vart riktigt kalas varmt i dag, så det fick bli premiär fika ute på torget idag.....Fint dä

Jag har haft 8 aktier liggandes i typ 100 år som jag ärvt av min gamla farfar....Har försökt att sälja dom några gånger men ingen vill ha dom...tills förra sommaren... Då jävlar vart dom sålda, och jag fick lite drygt 100 kr för alla 8....!!!!   hahahahaha Vilken värsting vinst va?? Nu hör det till att nu ska det deklareras för dom där 100 kr på nån jädrans blankett som hette k4...Hämtade sådana på kommun huset idag och satte mig ner och försökte begripa nått.....Kan villigt erkänna att jag fattade NOLL.....

Jävlans skit att behöva dona med sånt här skit för 100 kr när man är helt väck när det gäller papper......

Tog och ringde skattemyndigheterna för att få hjälp.....Sitta i kö i ½ timme, kom fram och fick en solbränd dialekt i örat.......Jorå han skulle vist kunna hjälpa till över telefonen.....Men jag hörde ju för fan inte vad han sa, så jag fick lov att be han koppla mig till en annan...Fy vad pinsamt. Men sen fick jag en vanlig svensk och då var det inga problem med att fatta......Vi ordnade ialla fall till den där k4 blanketten och jag är skitglad att jag inte har flera aktier gömda i byrålådan.......

Kutade backintervaller idag.....Gick riktigt bra

Nervositeten är stooor varje gång man kommer till dessa portar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0