JAHA....DAGEN I KORTA DRAG

Ballkongen här hemma ser ut som skit.....

Trädgården här hemma ser ut som helvetet....

Biljäveln gick inte genom ombesiktnings helvetet.......

Felices tågbiljetts helvete vart svindyr till Torsby......

Jag ser ut som en idiot i håret sen sista frissa besöket......

Mina springbrallor är 7 är gamla och från Ellos...??

Jag åt 1(!) kaka i dag som inehöll 125 kalorier..fatta att det var en kaka, inte ett helt paket.....

Men allt detta gör inte så värst mycket.....För det gick skit bra att springa idag...vääärsta floowet och var det duntofflorna jag sprang i..???? Det kändes fan så

Och jag stog i 1 minut i plankan....Det är 100 % mer än i går. Tjoho vilken ökning. Till helgen står jag 5 minuter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0