INGEN FÄRGAD FÅR STANNA.....I MIN GARDEROB

Städat garderoben idag och slängt en massa riktigt FULA linnen....

Det var blanka, det var dom som var för korta för en kärring slapp mage och det var dom som man undrade om man vart full när man handlat...?? Jag fattar inte hur man kan ha köpt en del modeller och för att inte tala om färger..

Jag hade flera stycken i karamell färg, typ korall, mintgrön och för att inte nämna ett orange som jag hittade...Jag är en STOR anhängare av svart, har det i stort sett jämt. Ska jag busa till det med någon färg så blir det vitt...

Ja men ni hör ju själva....När i helskotta skulle jag sätta på mig ett mintgrönt linne ??? Aldrig, men likt fan så köper jag linnen i massor i alla möjliga töntiga färger. Jag tycker det är så himla snyggt på andra när dom har nått med färg..Men när jag får på mig nått sånt så ser jag ut som om jag rymt från Circus Scott...

Nä tacka vet jag svart...

I morrn blir det Ludvika för tatuering.....Sååå avundsjuk att jag smäller av nästan. Kommer väl nått bildbevis i morrn kväll på konstverket....Kanske  bokar jag en tid till mig med. Fast då får det bli lite senare i vår. Nu vet jag vad jag vill ha ialla fall...50 års kris tatueringen på ryggen blir om några år, nu får det allt bli nått mer diskret så länge. 

1 timmes löpning med dom berömda blyskorna på igen...faaan
1.45 min i plankan...15 sek mer än i går...tjohooo

Snart står jag hela låten med Timotejs Kom...den är väl ca 3 min drygt

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja, det där med att köpa kläder och hänga in i garderoben känner jag igen.............vet f-n inte varför man gör så! Stundens ingivelse tror jag, känns just då som att man kommer att bli wild and crazy och sätta på sig en cerise tröja!!!



Kämpa på med träningen........



Trevlig helg!



Lotta Potta

2010-04-15 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0