IDAG ÄR DET ANNELIE...FÖR DOM SOM GLÖMT!!!!!

Jag bara bakar på jobbet....På längden på tvären och på bredden, och gott blir det oxå  hehehe....

I morrn blir det nog kärleks muffins tror jag....Åh vad jag ska slicka formar då, mums

Gårdagen blev seeeg med styrelse möte i Västerås som aldrig höll på att ta slut och en en massa andra irriterande saker som fördröjde det hela..grrrr

Idag har Ninni vart och prov jobbat på sitt sommar kneg. Personlig assistent ska ungen tydligen bli.....Ja jösses säger jag bara...Fast det är ju perfekt att hon har vanan innne tills en annan behöver asistance med allt....Bara att lyfta luren och ringa...

Mor Och Far är på väg hit i helgen......Och alla vet vad det innebär. Just det, städa !!!!! Ska väl smyga igång i morgon med micron och kaffebryggaren....dom ska glänsa

Springvända i dag......Försökte att ta min 1:a tur i skogen...!!! Kuta i en halvmeter snö, lera och vatten...

Mjölksyra = Värre än en arla kossa

Plankan= 2 minuter...med armar som vibrerade som vispar, men jag stog i alla fall tiden ut  :)

Sen måste jag få tacka alla nära och kära som kom ihåg(?) mig på min namnsdag idag.. Tänk vad ni är gulliga  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0