I HATE SNAKE.....

Jag är nervös varje gång jag tar ett steg utanför min bil på jobbet...

Sitter lääänge och kollar innan jag öppnar dörren och går ut.....

Nää jag är inte arbets skygg...Men ormrädd så inni helskotta, och nu kommer dom jävlarna fram......

I går var det tydligen 3 fetingar som ringlade runt i allsköns ro...och snart blir det flera har jag hört..HUUUUUU!!!!

Alla äckel har tydligen samlingställe däruppe i Klackberg..precis naturligtvis vid mitt kneg. Men det är ju bara snokar säger alla...JAAA, säger jag precis som om det vore nått roligare än huggisar..????

Det som är det värsta med snokar ar ju att dom blir så feeeeting stoooora...nästan som boaormar ju.

Alla bara går och väntar på att jag ska springa på en så att dom får råflabba åt mig...Själv kommer jag i vanlig ordning att ta nytt Svergie rekord på 2 km och för att inte tala om att spränga ljusvallen med vrålet som kommer....hahaha sån tunnis man är

Springturen som skulle bli lite halv lång och lugn blev en tur som innehöll rask takt och blåhåll sista 5 kilometrarna.......Varför i helvete kan jag inte ta en pesionärs tur när jag är själv ???? Måste jag ha Henrik (felices käraste) med mig för att kunna pensionära.. ;)

Hur som helst........tjohoooooo  2,15 på plankan idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0