ETT SVIDANDE NEDERLAG.....I 200 METER BACKE

Ringt en massa samtal halva dagen känns det som.....

Det var till ortoped, Polis, Pastorsexpeditionen och jag vet inte allt.....

Sen har vi vart till Avesta hela ligan och kollat runt lite....Det vart allt ifrån H&M till ÖB.

Hem och göra korvsoppa och sedan ut och springa med svärsonen (!)  Hahahaha, vi till och med tävlade och jag loosade...FAN !!

Ska nog fan ge honom en match bara jag kan sluta flabba när det gäller att tävla....Började hysteriskt skratta innan starten gick, och då är det svårt att få till dom där rappaste stegen...

Det har inget att göra med att jag är 30 år äldre och 20 cm kortare och tjej...Nänä, det hänger på flabbandet, så det så...!!!!!

Nu ska jag gå till bingen och läsa Expressen....Hoppas dom har fått dit den där jävla idioten som bankade skiten ur gamlingarna på Hemköps parkeringen.....Släpp in han till ett gång stooora negrer och låt dom sköta resten...Då behöver vi inte bekymmra oss om vad han kommer att kosta samhället framöver.....En 1:a med jordvärme blir vad han kommerr att få....Hur enkelt som helst. Låt svinen smaka på egen medicin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0