EN PRINSESSA I LURVET......

Glass väder idag....Och jag plockade även fram mtb:n.....

Skulle ta en fika på Elsas idag, men det var totalproppat där inne med folk så det fick bli att ta med sig fiak brödet hem....

Åhhh en stor fet bit Prinsess bakelse fick det bli, älskar marsipanen så den spar man tlll sist. Nu blev det varken det en eller det andra, för jag tappade hela jävla bakelsen på våran nya svarta matta innan jag enns han ta en endaste tugga...Ärligt, så började jag nästan att gråta.....Jag menar hur ofta äter man en bakelse från Elsas..???

Det sved rejält kan jag lova.....Måste erkänna att jag tog upp en bit från mattan och åt bara för att få känna på lite grann vad jag missade..Det hör till att dem nya mattan är en Rya (långhårig)...Fatta hur det såg ut med en stor jävla gräddig bakelse i lurvet...Vet inte om jag vart grinfärdig över att bli blåst på konfekten eller över att vi åtminstonde har haft mattan i 2 dagar utan att det hänt någon olycka...Men nu så ser det ut som om om någon dragit ballen i den.....=(

Mtb turen innebar rövsmärta i vanlig ordning och jag hade glömt bort hur ont i axlarna och armbågarna det gör....Men men, det är väl bara att köra på ändå, inget blir bättre av att klaga.

I morrn kan man väl inte sitta, Det brukar göra ondast dagen efter.....

I morrn kommer oxå gökarna hem.....Då blir det påskbord med janssons, köttbullar, sill och must...gött dä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0